mandag den 20. marts 2017

Farvelæg efter instrumenter


Downloades her!

Denne dag, hvor vi skifter til solhverv, vil jeg lægge en lille aktivitet ud - for dem af Jer, der følger min blog, kan I se, at det er tema med variationer :-). Det handler om, at børnene kan farvelægge efter instrumenter og når alle felter er udfyldt, er der blevet skabt en fin lille tegning i farver. Det er oplagt, at I voksne taler med børnene om instrumenterne undervejs og måske også om, hvordan man spiller på dem.

Jeg har selv skabt aktiviteten, så jeg håber, at I kan leve med den måske lidt ringe kvalitet af billeder, der er i.

Og en anden ting - nu har jeg jo lagt en del aktiviteter ud igennem tiden - og hvis nu nogen af Jer har brug for noget særligt, jeg laver/ anmelder/ omtaler, så ville det være rigtigt fedt om i skrev til mig på gabriella@genklange.dk

Det er jo ikke altid min fantasi rækker til det hele :-)

Rigtig god dag og god fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar