onsdag den 22. november 2017

Ny medarbejder i Genklange

Genklange har en mængde spændende aktiviteter i gang og andre i støbeskeen. Dem vil I løbende kunne læse om her på bloggen.

Fremover vil blogindlæggene ofte være forfattet af undertegnede, derfor vil jeg kort præsentere mig selv: Jeg er ny medarbejder i Genklange, hvor jeg dels afholder workshops i børnehaveprojektet samt planlægger forløbene sammen med Gabriella og dels hjælper med andet forefaldende arbejde og projekter.

Jeg glæder mig utrolig meget over at være en del af Genklanges spændende og inspirerende univers og Gabriellas visioner!

Oprindeligt er jeg uddannet folkeskolelærer (musik) og siden konservatorieuddannet klassisk sanger og sangpædagog. Efter en årrække som alt i Det Kongelige Operakor, har jeg efteruddannet mig musikpædagogisk, og har haft et par spændende og lærerige år som kulturpædagog i Rødovre Kommune. Siden har jeg arbejdet som selvstændig i min virksomhed Sangkonsulenten, hvor jeg tilbyder sang- og musikforløb samt kurser.

Nu deler jeg min tid mellem Genklange, Sangkonsulenten og så foreningen MusikAlliancen, hvor jeg er næstformand og pt. fungerende formand.

Genklange og MusikAlliancen har i øvrigt indledt et spændende samarbejde, som I kan høre mere om i et senere indlæg.

Se evt. musikalliancen.dk for info om foreningen.


Anna Julie Brønholt Hanash

1 kommentar:

  1. Infiniti Pro Rainbow Titanium Flat Iron Chrome - TITanium
    Infiniti Pro Rainbow Titanium Flat Iron Chrome. thaitanium $0.99. Regular price $0.99. Free Shipping titanium fidget spinner on orders over $3.99 with code 2018 ford fusion energi titanium “TITINO” titanium ore in iron titanium our coupon  Rating: 4.9 · ‎2 reviews

    SvarSlet